יום שישי, 16 באפריל 2010

בנות


חברים חדשים רוכשים בכל נקודה בחיים.
בבית ספר, כילדים אתה בטוח שעם אותם חברים תהיה תמיד, בתיכון אתה מבין שישנה תחלופה, בצבא אתה מוצא את האחים האבודים שלך, שבלעדיהם לא תצליח לנשום כהלכה – במרבית הפעמים יחד עם תעודת השחרור, הנשימה חוזרת לקדמותה והקשרים נמוגים. בשלב הבוגר יותר, האדם מבין שהחברים שהוא אוסף סביבו יהיו אלה שנעימים לו להעביר את הזמן הפנוי שלו, אלה שימלאו אותו, אלה שיהיו שם עבורו ושהוא ישמח להיות עבורם.
בכל נקודת זמן אוספים חברים למעגל. בלימודים, בעבודה, בגינת המשחקים (בשלב הילדים הקטנים) ולפעמים אפילו בתור במכולת.
חברות וחברים במקום עבודה מהווים מקור תמיכה גדול מאוד במרבית הפעמים. הלוא, אם נרצה וגם אם לא, עם אותן קולגות אנחנו מבלים את מרבית שעות היום.
אני זכיתי!
זכיתי לדעת שאני יכולה לפרוק, ולקבל תמיכה חזרה
זכיתי לדעת שישמחו איתי, וידעו שאשמח איתן

אתמול בערב, הן היו כאן. היה כיף, משחרר, נעים וגם טעים. 8 נשים, קולגות למקום עבודה.
החלטתי לפנק אותן בלחמים טעימים. הכנתי לחם שיאור בשתי תוספות שונות. האחד, אגוזים וחמוציות והשני שומשום. פוקצ'ות מגוונות – בצל מטוגן, עשבי תיבול, פיצה, מלח גס. סביב כל אלה גבינות ואנטי פסטי.
כשחשבתי על הקינוח, ידעתי רק שאני רוצה אותו בכוסות מרטיני. חיפוש ברשת, בספרים ושאלות לחברות בשלניות העלה בחכה מוס שוקולד. מצאתי אחלה מוס בבלוג אחר מדהים שאני עוקבת אחריו.
מעתיקה לכאן את המתכון כולל השדרוג שלי.

מוס שוקולד
200 גרם שוקולד (אני השתמשתי בשוקולד עלית מהסדרה היוקרתית)
2 חבילות שמנת מתוקה להקצפה

  • להמיס את השוקולד בחבילה אחת של שמנת מתוקה, לקרר במקרר (כמה שעות)

  • להקציף את שקית השמנת הנוספת לקצפת יחד עם תערובת השוקולד

  • בכוסות הגשה (אני בחרתי כוסות מרטיני, כי הכול נראה טוב בכוסות כאלה) להניח בתחתית אגוזים מסוכרים, כמות יפה של מוס שוקולד ולהכניס למקרר.

  • להגשה, להקציף שמנת נוספת ולהגיש מעל. אני הוספתי ופל 'גלילית' לקישוט


בפעם הבאה, התכנית לנסות כשכבות מוס (לבן / חלב / מריר).




תודה שהגעתן.
מי ייתן ותהיה זו פתיחה של מסורת
ענת

תגובה 1:

Mira's place אמר/ה...

יקירתי, שמחה לשמוע על החברות החדשות!

תהני מעוד ערבים כאלו!

אוהבת ומתגעגעת!!!

נשיקות, אני