יום שבת, 16 ביולי 2011

קינוח בכוס מרטיני


כשבא לי להכין קינוח שווה, כזה שירים גבה ויעשה רושם, אני מייד מכניסה אותו לכוס מרטיני. כבר ראיתי שגם הקינוח הכי טריוויאלי, הכי פשוט והכי לא מיוחד – עובר שדרוג ויזואלי כשהוא באותה כוס מיוחדת (מי אמר שאנחנו אוכלים עם העיניים?).
המרטיני, היא בעצם משפחת קוקטיילים קלאסיים, על בסיס ג'ין. הוא המפורסם ביותר מבין הקוקטיילים, ואף זכה לכוס מיוחדת הנקראת על שמו.
אני משתפת אתכם במספר מתכונים שהכנתי באותה כוס מפורסמת.

ג'לי מחוזק עם דובדבנים
הכנת הג'לי לפי ההוראות עם הקופסא.
להמיר חלק מהנוזלים בוודקה (או כל משקה אלכוהולי תוסס, אחר)
להכניס מס' דובדבנים לכוס ולהוסיף את הג'לי – עד גובה רצוי (כמובן שניתן להשתמש בכל פרי אחר, לדובדבנים יש כבוד מסוים)
לקרר, ולהגיש

עוגת גבינה ללא אפייה
לטחון חבילת בסקויטים 'פתי-בר' – ולהוסיף לחמאה מומסת, לערבב טוב
להקפיץ שמנת מתוקה, להוסיף אבקת אינסטנט פודינג וניל וגבינה לבנה (אפשר 5%)
בכוס ההגשה, להוסיף מתערובת העוגיות – להדק
להוסיף שכבה של תערובת הגבינה עם השמנת
למעלה, לפזר שכבה מהעוגיות – רצוי שהשכבה תמלא לחלוטין את השמנת

3 שכבות עם קוקוס
לרסק עוגיות oreo שוקולד ולהוסיף בתחתית הכוס - להדק
בכלי אחר, להוסיף קוקוס טחון עם חלב או שמנת – להוסיף כשכבה שנייה – להדק (לא לחסוך בנוזלים, הם מחלחלים ונספגים בעוגיות)
להכין מוס שוקולד, ולהוסיף כשכבה שלישית


בכל פעם, קצרתי מחמאות... ובנוסף, היה טעים +++

בתאבון

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

נתוש, הכל נשמע ונראה מעולה!

מתגעגעת.
נשיקות ממעבר לים, מירה