יום שלישי, 3 בפברואר 2009

אני מה-זה מתרגשת



את הבלוג פתחתי לפני קצת יותר משנה, כדי לחלוק מתכונים, מחשבות ורעיונות שונים שעוברים במוחי. הכתיבה מרגיעה אותי, ומאפשרת לי לחשוב לעומק על אותם. איזכור המתכונים היא דרך מצויינת עבורי לשמר אותם. עד אז, הם עברו לעולמם של המתכונים השכוחים והלא מוזכרים ומאז דצמבר אשתקד קל לי להזכר ולשפר.

כחלק משגרת הבוקר שלי, אני פותחת את במחשב כדי לבדוק אימיילים. בדרך כלל, אין שום דבר מאוד מעניין. הבוקר דווקא היה, קיבלתי פרס, כך נאמר שם באימייל. קודם כל חייכתי לעצמי (דבר שפני עצמו הוא כבר מוזר לבוקר שגרתי שלי). הפרס, כפי שנאמר הוא תיוג בלוג, והמשך משלי לבלוגים מעניינים אחרים.

אני כמובן, ממשיכה את השושלת.

הכללים:
1. להציג את הפרס בבלוג
2. להציג את מי שנתן לי את הפרס
3. להעביר את הפרס לעוד שמונה אנשים.
4. להודיע להם שהם קיבלו פרס.
5. להזמין אותם "לאסוף" את הפרס בבלוג שלי.

את הפרס שלי קבלתי מחברתי הטובה, אחותי החורגת שמתגוררת מרחק 5 שעות נסיעה ממני. 5 שעות ארוכות וקצרות כאחד, בבלוג שלה היא מספרת על החיים המענינים בקוטב(ג').
אני קוראת מספר בלוגים, ולא מנוייה להרבה. זוכרת להתעדכן, ולבדוק מה מתחדש. הקריאה קשורה ברובה ביצירה ובישול, ובהחלט עוזרת לי להרגע מתלאות היום (והחיים), אך בהחלט לא רק. אחד הדברים שמניעים אותי הוא "מכל מלמדי השכלתי" ואני בהחלט קוראת ולומדת על נושאים רבים.

והרשימה כדלהלן:
בקרוב הוא יאכל
פרפרים - מחשבות, הגיגים, יצירה ומוזה...
נישות
Craftyblog
Mira’s Place
mAmA MiSiSiPi

תהנו!


אין תגובות: